بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رابطه امباپه – پاریس تیره‌تر از همیشه

  • کد خبر: ۱۶۹۰۴۹
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
رابطه امباپه – پاریس تیره‌تر از همیشه
مدیران پاری سن ژرمن از انتشار نامه کیلیان امباپه در رسانه‌ها بسیار عصبانی هستند و او را مقصر می‌دانند.

به گزارش شهرآرانیوز، جنجال بزرگی پس از اعلام خبر تصمیم امباپه برای تمدید نکردن قراردادش با پاری سن ژرمن از شب گذشته به راه افتاد. قرارداد فعلی این بازیکن تا تابستان ۲۰۲۴ است و بند مهمی در آن گنجانده شده که بر اساس آن، او می‌تواند قراردادش را به صورت خودکار تا ۲۰۲۵ تمدید کند.
شب گذشته روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی شد که این ستاره فرانسوی نامه‌ای را به باشگاه پی اس جی ارسال و در آن به صورت رسمی اعلام کرده که تصمیمی برای فعال کردن این بند ندارد و حاضر به مذاکره برای امضای قرارداد جدید هم نیست.
این موضوع شوک بزرگی برای مدیران پی اس جی بود که قصد داشتند این تیم را حول محور حضور او شکل دهند و امیدوار بودند که امباپه برای مدتی طولانی به حضورش در پارک دو پرنس ادامه دهد.
اما روزنامه میرر خبر داده که این اتفاق ضربه بزرگتری را هم به این باشگاه وارد کرد. مدیران پاری سن ژرمن احساس می‌کند که امباپه خیانت بزرگی در حق آن‌ها مرتکب شده و نامه‌ای که به دست باشگاه رسیده را اول برای روزنامه اکیپ ارسال کرده است.
به این ترتیب، اکیپ به صورت کامل از جزئیات نامه باخبر بوده و آن را منتشر کرده تا پی اس جی بیش از پیش تحت فشار باشد و این موضوع باعث خشم و عصبانیت مدیران این باشگاه شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->